(HOT ARTIS) - 7 Selebriti Cantik Yang Masih Single & Belum Berpunya!

7 Selebriti Cantik Yang Masih Single & Belum Berpunya!
Ramai yang beranggapan bila dah bergelar selebriti kalau boleh nak pasangan yang sama cantik sama padan.
Tapi, bila kita lihat balik, ramai je selebriti wanita yang memang cun habis tapi masih lagisingle! Sebab apa?
Mungkin bila dah sibuk dengan kerjaya sebagai pelakon atau penyanyi, tak ada masa dah nak bercinta kot!
Jom tengok 7 selebriti cantik yang masih lagi single. Mana tahu ada lelaki di luar sana naktry ngorat!

1. Neelofa

1
Pelakon dan pengacara cantik ini mengakui dirinya masih solo dan belum ada kekasih hati. Sebelum ini, Neelofa pernah bercinta dengan pelakon kacak Hans Isaac, namun putus ditengah jalan. Lelaki idaman Neelofa perlu ada ada 4 ciri ini iaitu matang, pandai menjaga diri, pandai mengawal pasangan dan berjaya dalam hidup.

2. Mira Filzah

2a
Pelakon cantik ini masih lagi single dan belum berpunya. Walaupun ada yang mengatakan bahawa Mira Filzah sedang hangat bercinta dengan Zizan Razak, namun itu hanya sekadar gosip sahaja. Pelakon kacak Fattah Amin juga hanya seorang kawan sahaja.

3. Janna Nick

3
Gadis periang ini pernah di gosipkan dengan Shaharul Ridzwan, namun mereka hanyalah kawan baik. Bukan itu saja, Janna Nick juga pernah dikatakan menjalin hubungan sejenis. Itu hanya fitnah. Apa yang pasti, Janna Nick masih lagi single.

4. Kilafairy

4
Macam tak percaya je pelakon dan penyanyi berbadan langsing ini masih lagi single. Tapi, ianya memang benar. Sebelum ini, Kila dikhabarkan pernah bercinta dengan pelakon dari seberang Hardy Hartono. Namun, tahun lalu Kila memberitahu bahawa dirinya masih lagi solo.

5. Sherry Ibrahim

5
Bulan lalu heboh dengan kisah perpisahan Sherry Ibrahim dengan pelakon kacak Fattah Amin. Namun hubungan mereka masih berkawan baik.

6. Elfira Loy

6a
Pelakon kecik molek ini dikatakan masih single dan belum ada kekasih hati. Sebelum ini Elfira dikatakan bercinta dengan pelakon dari seberang Baim Wong, namun Elfira menafikannya. Kemudian, dia dikaitkan degan pelakon kacak Randy Pangalila. Tetapi mereka hanya kawan baik sahaja.

7. Nelydia Senrose

7
Pelakon cantik ini pernah bercinta dengan pelakon kacak Qi Razali, namun hubungan mereka terputus di tengah jalan. Namun, ada sumber memberitahu, mereka masih lagi bertemu. Menurut Nelydia, dia lebih selesa solo dan inginkan lelaki matang.

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close