(VIDEO VIRAL) - TOLONG VIRALKAN...‼️‼️india nie semalam pecahkan kereta ayah saya di flat kampung laksamana batu caves ‼️‼️Cubaan untuk membawa lari perdanav6...pencuri terlepas dan siap tumbuk dan ketuk kepala ayah saya..dan ada jugak kecederaan pada ayah saya...sila viralkan...!!! Betul2 jahanam india nie.....

TOLONG VIRALKAN...‼️‼️india nie semalam pecahkan kereta ayah saya di flat kampung laksamana batu caves ‼️‼️Cubaan untuk membawa lari perdanav6...pencuri terlepas dan siap tumbuk dan ketuk kepala ayah saya..dan ada jugak kecederaan pada ayah saya...sila viralkan...!!! Betul2 jahanam india nie.....


TOLONG VIRALKAN...‼️‼️india nie semalam pecahkan kereta ayah saya di flat kampung laksamana batu caves ‼️‼️Cubaan untuk membawa lari perdanav6...pencuri terlepas dan siap tumbuk dan ketuk kepala ayah saya..dan ada jugak kecederaan pada ayah saya...sila viralkan...!!! Betul2 jahanam india nie.....



facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close