VIDEO: Satu Keluarga Didapati Kantoi Mencuri Duit Tabung Masjid.. Apa yang terjadi Selepas itu sangat MENGEJUTKAN... cuba tengok aksi mereka dalam VIDEO tersebut







Kes mencuri duit tabung masjid bukan lah sesuatu isu yang baru dikalangan masyarakat kita.. Kejadian macam tu sering berlaku sejak kebelakangan ni di mana-mana sahaja, pelakunya pulak sudah tidak mengira jantina.. Lelaki dan perempuan sama naik jer Miss tengok!

Kalau tak, tak adanya sebelum ni kes seorang wanita mencuri beg tangan jemaah lain ketika mereka sedang solat.. Kebiasaannya si pelaku hanya datang seorang diri untuk melakukan jenayah ‘kecil-kecilan’ macam tu.. Tapi ada jugak yang lebih teruk bila datang mencuri bukannya setakat seorang diri, malah di bawa peneman sekali..

Contohnya keluarga ini, satu keluarga beb!! Berdasarkan sumber, kejadian tersebut dipercayai berlaku di masjid Durian Tunggal, Melaka.. Gelagat sekeluarga yang tak tahu malu tu telah dirakam oleh kamera CCTV yang ada di dalam masjid tersebut, dan rakaman tu pun dah tersebar meluas di media sosial..

Miss yang tengok rakaman tu pun, hanya mampu menggelengkan kepala jer.. Mana tidaknya.. Miss cuma kesian dengan budak perempuan yang berusia dalam lingkungan 12 tahun ke bawah tu, kecik-kecik sudah diajar mencuri.. Yang mengajar tu pulak, bukan orang lain.. Tapi mak bapak dia sendiri.. Allahh.. Apa nak jadi dengan dunia sekarang ni..

Itu ke yang sepatutnya diajar mak bapak kepada anak-anak?? Miss tak akan terkejut kalau budak tu dah besar, dia akan berasa ketagih untuk mencuri lagi.. Yela, sebab dah terbiasa dari kecik.. Betul tak??

Mak dan bapaknya pun jangan terkejut lah, kalau anak dorang akan jadi lebih teruk lagi bila dia besar nanti.. Ye Miss tahu, kadang-kadang tu ada kes yang pencuri tu terpaksa untuk mencuri kerana kesusahan yang dia alami.. Tapi Miss tengok keluarga pencuri ni tak de pulak nampak dorang macam dalam kesusahan.. Kalau tengok dari segi pemakaian pun dah nampak macam orang berduit.. Siap datang dengan kereta lagi.. Susah ke macam tu? Makanlah duit haram tu, memang tak berkatlah hidup korang sekeluarga.



facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close