Lihat FOTO Nora Danish Bercuti dengan kekasihnya Nadim di Portugal... cuba Lihat FOTO yang ke 3.. Macam Pelik Jerkan...










Untung Nora Danish, sampai boleh bercuti ke luar negara bersama kekasih Nedim Nazri.. Sebelum ini, Nora pernah mendedahkan kepada media hiburan yang beliau akan menamatkan status jandanya tak lama lagi dengan Nedim..

Disoal tentang tarikh bahagia Nora itu, beliau masih lagi belum mendedahkan kepada peminat ataupun media.. Menerusi akaun Instagram milik pasangan ini, peminat dapat melihat pasangan ini dah pun terbang bersama ke negara Portugal..

Tak kahwin lagi tapi dah bercuti bersama.. Mungkinkah ini sebahagian dari ‘pre honeymoon’ Nora dan Nedim?? Tapi ada ke istilah ‘pre-wedding’?? Hahaha..

Miss A harap Nora dengan Nedim ni buat ‘pre honeymoon’ sudah la.. Jangan sampai buat ‘pre bride night’ sudah lah.. Hahahha..

Beberapa adegan romantik sempat dimuat naik oleh Nedim di akaun Instagram.. Adegan ‘holding hand’ Nedim dengan Nora di abadikan untuk tatapan peminat.. Kemesraan di antara mereka jelas terpancar di muka masing-masing..

Bila dh pergi bercuti sama-sama sampai ke luar negara, Miss A rasa balik nanti Nedim dengan Nora dah boleh umumkan tarikh perkahwinan kot.. Buat apa nak tunggu lama-lama kan??

Korang rasa pasangan ni sweet tak? Bagi Miss pulak, lagi sweet kalau semua adegan tu dibuat selepas dorang sah bernikah.. Betul tak??.

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close