SEBELUM SUAMI PEGI KERJA TADI,dia cium pipi saya,tiba2 dia MENAMPAR saya dgn kuat..dan..... - Saya bru bekahwin xsmpai 2 tahun,anak first 6 bln and im pregnant 4 months TETAPIII......baca lgi kisah benar yg akn buat korg panas,dan di share oleh 2400 org dgn 2k komen2 panas,ada 3 pic BUKTI..

SUAMI CIUM PIPI SAYA TETAPI DIA TAMPAR SAYA DGN KUAT..DAN.... 

======================================================================


boleh share kisah saya tak? Saya bru bekahwin xsmpai 2 tahun,

 anak first 6 bln and im pregnant 4 months.. tapi saya dah xtahan

malam ni last limit saya kena pukul dgn suami... saya ditampar 

hanya kerana saya nak betulkan spek mata saya masa dia cium

 pipi saya sblom pergi keja tadi... depan anak saya dia tampar saya.. 

mggu lepas dia baling saya dgn botol bedak baby yg besar tu, 

kena dekat perut saya.. dia pukul saya dgn batang penyodok smpai l

ebam2 kaki saya... dia tampar saya beebelas kali smpai bengkak 

pipi saya 2,2 belah...telinga saya sakit... hanya sbb sy pgg henfon

 masa dia tgh tlog iron baju saya... sy pgg henfon sbb dia suh 

saya msg adik saya utk bertanyakan sesuatu... boleh x saya 

bawak gambar2 ni sebgai bukti untuk mohon penceraian..saya dah xtahan dah... 


😭😭😭😭😭




facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close