ADOIII...KANTOI SUDAH...Majikan dan pekerja wanita dirakam lakukan hubungan terlarang di tempat kerja...Reaksi Kantoi mereka Ini sangat MELUCUKAN..


Bila tidak dapat mengawal nafsu, ditempat kerja pun boleh mengawan yer.. Tak tahu malu langsung! Tempat kerja untuk mencari rezeki, dijadikan pulak ‘port’ melepas nafsu masing-masing.. Lebih teruk tu, aksi memalukan tu dilakukan oleh majikan dan pekerjanya sendiri.. Teruk betoiii!

Itulah yang berlaku diantara pemilik sebuah kedai pakaian di China yang dirakam sedang melakukan seks baik punya dengan pekerjanya sendiri di bahagian belakang kedai.. Korang lihat jer lah aksi pasangan sengal kat atas tu, si perempuan baik jer tonggek kat meja tu.. Jijik jer melihat perbuatan dorang!

Rakaman video tu dikatakan telah tersebar meluas dan dah menjadi viral pun.. Berdasarkan sumber, kedai terbabit dipercayai terletak di Harbin.. Rakaman memalukan tu diperolehi daripada CCTV..

Dalam rakaman video tu menunjukkan pasangan tak tahu malu tu sedang asyik melayan nafsu masing-masing sebelum dikejutkan dengan kehadiran pelanggan ke kedai terbabit.. Pasangan tu kemudiannya meneruskan kerja masing-masing seperti tiada apa yang berlaku..

Itu nasib baik pelanggan datang mematikan adegan dorang, kalau tak masih berterusan lagi agaknya yer.. Selepas rakaman tu menjadi viral, rakaman tu difahamkan telah dipadamkan.. Tapi macam mana pun netizen masih boleh melihat video tu kerana ia kini dijual pada harga harga £2.20 secara dalam talian..

Kaut untung lumayan lah individu yang menjual video tu yer.. Pihak berkuasa kini dikatakan sedang menyiasat lokasi kedai terbabit kerana ramai pemilik kedai pakaian di Harbin tak suka dengan kemunculan video tu.

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close