VIRAL KONTROVERSI - Isteri Dihina Netizen Kerana Viral Foto Make Up Kahwin, Lelaki Ini Luah Rasa Terkilan

Isteri Dihina Netizen Kerana Viral Foto Make Up Kahwin, Lelaki Ini Luah Rasa Terkilan
Saya nampak post MUA ni lalu kat timeline saya semalam. Bagus, saya puji kegigihan MUA tu ‘bersihkan’ muka pengantin dari jerawat. Inikan hari bersejarah dalam hidup si pengantin, mestilah bagi wajah yang terbaik. Takkanlah kita nak wajah kita masa teruk dulu jadi kenangan sampai akhir usia.#
Masalah jerawat ni, kekadang sementara aje. Harini penuh jerawat, besok jumpa produk, bulan depan muka putih bersih sampai la ni. Macam kes saya la juga. Nasihat kepada pengantin tu kalau baca ni jangan sedih ya. Teruskan usaha cari produk yang sesuai. Saya nak cadang produk yang saya pakai pun nanti orang kata saya sengaja buat cerita nak lariskan produk. Tapi percayalah, mesti ada punya satu produk yang sesuai untuk setiap orang.#

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close