Siapa Yang tak Kenal Dengan Salleh Yaacob...Setelah lama memendam rasa.. Kini dia DEDAHKAN kenapa dia Bercerai dengan ISTERI KEDUAnya... Anda pasti TIDAK PERCAYA..



Selepas bercerai dengan isteri keduanya Nor Raha Hamad tahun lalu, pelawak dan penyampai radio popular, Salih Yaakob mahu fokus kepada tiga isterinya Norlizah Mamat, 53, Norfara Wahida Sulaiman, 39, dan Samihah Syeikh Ali, 28.
Salih, 55, berkata, buat masa sekarang dia tidak mahu memikirkan soal untuk mencukupkan kuota berkahwin empat biarpun perkara itu kerap diajukan kepadanya.
“Saya menganggap ada hikmah di sebalik perceraian itu. Sekurang-kurangnya buat masa sekarang saya boleh fokus kepada tiga isteri yang lain. Kalau boleh saya nak kekal dengan apa yang ada.
“Saya tidak mahu wujud istilah nak mencukupkan kuota. Bagi saya dalam soal berpoligami biarlah mengikut kemampuan. Lagipun saya ada sistem tersendiri dalam mendidik semua isteri,” katanya.
Bercerita mengenai kehidupan rumah tangganya kini, Salih berkata, tiga isterinya kini hidup dalam suasana damai.

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close