Kecoh Tentang Almy Nadia Dikritik Berbadan Besar ... Namun Almy Nadia Tak Amik Kisah !!!


Bagaikan tidak ada penghujung, kritikan terhadap bentuk badan pelakon ini bagaikan tidak berkesudahan. Namun bagi Almy Nadia, dia kini sudah tidak ambil peduli dengan perkara tersebut.
“Saya kini tidak mahu lagi mempedulikan kata-kata negatif yang dilemparkan terhadap diri saya. Lumrah, badan akan naik ketika hamil dan saya menerima hakikat itu dengan hati terbuka. Biarlah apa yang ingin orang kata, asalkan saya bahagia”
“Lagipun, saya tidak mahu menyekat pemakanan demi memuaskan hati pihak tertentu saja. Bagi saya, kesihatan bayi dalam kandungan lebih penting daripada segala-galanya,” kata Almy yang turut mengurangkan pengambilan makanan manis kepada BH Plus.
Almy Nadia kini sedang hamil enam bulan anak kedua hasil perkongsian rumahtangganya bersama Fizz Fairuz. Tindakan Almy tidak menghiraukan kritikan di laman sosial adalah satu tindakan bijak sekaligus dapat mengelakkan perasaan tertekan ketika mengandung.

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close