HAAAA !!!! Lelaki Lelaki Kat Luar Sana Tu Jangan Terkejut.... Dengar Cerita Siti Saleha Dilamar Kekasih Di Mexico????? Perghh Melepas lah Korang...

Baru beberapa hari lepas Siti Saleha sudah tayang kekasih hati dilaman instagramnya kepada umum, terbaru pula beliau dikatakan telah dilamar oleh teman lelakinya, seorang jejaka yang dikenali dengan nama L. Malah dikhabarkan lamaran tersebut dilakukan di Cancun, Mexico bersempena kedatangan mereka ke sebuah majlis perkahwinan rakan.

Screen Shot 2016-07-20 at 10.59.32 AM
“Menurut sumber Miss K, pelakon cantik Siti Saleha dikatakan telah dilamar oleh teman lelakinya, seorang jejaka yang dikenali dengan nama L di Cancun, Mexico. Lamaran itu berlaku kira-kira empat hari lepas dan khabarnya, Saleha pun telah bersetuju dengan lamaran kekasihnya itu apabila Saleha mennjawab Ya,” katanya kepada Astro Gempak berhubung perkara itu.
Selain itu, apa yang menguatkan lagi andaian itu adalah apabila Saleha telah memuat naik sekeping gambar dilaman instagramnya empat hari lalu dengan kepsyen can’t get out of my head how beautiful yesterday was. Dalam masa yang sama, jejak L juga ada memuat naik gambar bersama Saleha juga berserta kepsyen dan hashtag she said yes, #LetsGetMarried.
Walauapapun, jika betul berita lamaran ini, tahniah diucapkan kepada Saleha dan kekasih yang bakal menamatkan zaman bujang mereka tidak lama lagi. Semoga segala urusan serta perancangan buat pasangan kekasih ini berjalan dengan lancar serta dipermudahkan olehNya

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close