DEK populariti yang mencanak naik, Aaisyah Dhia Rana dipilih sebagai duta rangkaian produk mandian organik bayi dan kanak-kanak, Mini Me.
Rentetan itu, anak kepada pasangan selebriti popular, Rozita Che Wan dan Zain Saidin itu dilantik sebagai duta produk berkenaan selama setahun.
Pengasasnya, Illi Nadiah Ibrahim memberitahu, pemilihan kanak-kanak itu dilihat sebagai satu daya penarik sekali gus membantu mempromosikan produk Mini Me.
"Faktor utama mengapa kita memilihnya adalah kerana populariti yang ada padanya. Lihat sahaja pada keletahnya di Instagram, pasti sahaja mencuri tumpuan.
"Bukan sahaja popular, Aaisyah juga mewarisi kecantikan ibu bapanya.
"Oleh itu, kita percaya, pemilihan produk amat penting baginya demi memastikan kesihatan dan kecantikan kulitnya terus berkekalan," katanya pada Zass selepas melancarkan produk tersebut, petang tadi.
Jelasnya lagi, Mini Me merupakan rangkaian produk bayi dan kanak-kanak yang dijamin bebas bahan kimia serta selamat digunakan.
Dalam pada itu, berbesar hati dengan pelantikan anaknya sebagai duta, Rozita atau lebih mesra di sapa sebagai Che Ta memberitahu, tawaran itu diterima selepas 'merasai' sendiri keberkesanan produk terbabit.
"Jujurnya, ia berbeza dengan rangkaian produk bayi dan kanak-kanak yang lain kerana menpunyai keunikannya tersendiri.
"Selain bebas daripada bahan kimia, produk ini bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi juga sesuai buat kami sekeluarga.
"Alhamdulillah, mungkin ini rezeki Aaisyah. Kami tumpang bangga untuknya kerana terpilih sebagai duta produk," katanya.


Anak Che Ta persis supermodel cilik

Aksi 'Supermodel' Aaisyah Dhia Rana di luar negara.
KUALA LUMPUR: Gaya anak Rozita Che Wan, Aaisyah Dhia Rana, sepanjang percutian keluarga di Eropah terus mencuri perhatian di laman Instagram peribadi hos dan pelakon itu apabila mendapat ribuan 'likes' serta komen pengikut.
Rata-rata yang memberikan maklum balas memuji kelincahan kanak-kanak berusia 18 bulan itu beraksi di depan kamera sambil menggayakan kaca mata serta tas tangan mewah hingga ramai menggelarkannya bakal supermodel.
Rozita atau mesra disapa Che Ta memaklumkan si kecil yang dipanggil Aaisyah itu memang bijak melaram dan tidak kekok apabila lensa kamera jurugambar peribadi yang menyertai percutian berkenaan di hala kepadanya.
Aksi 'Supermodel' Aaisyah Dhia Rana di luar negara.
Aksi 'Supermodel' Aaisyah Dhia Rana di luar negara.
"Lagaknya memang macam dialah supermodel yang sedang melebarkan sayap di Eropah. Memang pos yang diberikan buat saya, Zain dan jurugambar membuatkan kami ketawa besar.
"Nampak sangat dia suka melaram macam saya. Telatahnya turut mencuri perhatian orang di sana. Syukur sepanjang percutian dia tidak membuat kerenah sekali gus melancarkan percutian kami," katanya kepada BH Online.
Selain Che Ta dan Aaisyah, rombongan yang berlepas ke beberapa lokasi di Eropah seperti Barcelona, Cordoba, Granada, Seville, Madrid dan Toledo itu turut disertai suaminya, Zain Saidin serta pereka fesyen, Man Kajang.
Mereka memulakan percutian pada hari raya ke empat dan dijadualkan pulang ke tanah air 21 Julai ini.