(HOT KONTROVERSI)- "DEKAT Dunia Mungkin Kau Lepas, Tapi Kat Akhirat Kau Jawablah Nanti.. Dah Langgar, Kau Biar Kakak Aku Dalam Longkang" - Lelaki Mengamuk Kakaknya Jadi Mangsa Langgar Lari!

"DEKAT Dunia Mungkin Kau Lepas, Tapi Kat Akhirat Kau Jawablah Nanti.. Dah Langgar, Kau Biar Kakak Aku Dalam Longkang" - Lelaki Mengamuk Kakaknya Jadi Mangsa Langgar Lari! •
langgar-lari1
Lelaki berkenaan yang dikenali sebagai Kamarul Ariffin turut memuat naik beberapa gambar kemalangan yang dialami kakaknya menerusi laman Facebook.#
Dalam gambar tersebut, mangsa yang lengkap memakai baju seragam jururawat dilihat berada dalam sebuah longkang tidak sedar diri.#
Dek insiden yang berlaku itu, Kamarul menyelar individu yang melanggar kakaknya kerana tergamak membiarkan mangsa dalam longkang seterusnya cabut lari.#
“Kepada yang langgar kakak aku pagi tadi; Aku harap tuhan sahaja yang membalasnya. Sudah kau langgar lepas tu kau biarkan dia dalam longkang, lepas tu ko lari..Sampai sekarang kak aku tak sedarkan diri” katanya.#
Rata-rata netizen pula mengkritik suspek langgar lari dan menyifatkan sebagai manusia tidak berhati perut.#
Difahamkan, insiden langgar lari ini berlaku di Kuala Krai, Kelantan.#

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close