(ARTIS TRENDING) - "Aku Dah Tidur Dengan Raja Afiq Malam Tadi, So Tak Payah Kecoh-Kecoh!", Akhirnya Nina Baharun Terpaksa Berlaku Jujur Kenapa Sanggup Tidur Bersama Raja Afiq Sampai Gambar Kecoh Di Laman Sosial

"Aku Dah Tidur Dengan Raja Afiq Malam Tadi, So Tak Payah Kecoh-Kecoh!", Akhirnya Nina Baharun Terpaksa Berlaku Jujur Kenapa Sanggup Tidur Bersama Raja Afiq Sampai Gambar Kecoh Di Laman Sosial




Siapa yang tidak terkejut apabila tiba-tiba ada orang yang menyamar sebagai diri anda kemudian mendakwa pernah tidur dengan pelakon lelaki drama Sayangku Kapten Mukhriz, iaitu Raja Afiq. Bagaimanapun bagi pelakon Niena Baharun yang mendakwa menjadi mangsa fitnah, dia menafikan sekerasnya perkara tersebut.
2-niena-baharun-mengaku-tidur-bersama-raja-afiq-rotikaya
 
“Saya tidak menjangka perkara ini akan berlaku, saya tidak pernah menyertai mana-mana grup WhatsApp bersama peminat-peminat seperti yang tersebar itu melainkan grup berkaitan kerja yang dibuat oleh pihak produksi”
“Saya harap orang yang cuba fitnah saya itu diberi hidayah dengan apa yang telah dilakukan itu. Saya tidak berani nak tuduh atau syak siapa-siapa, takut timbul fitnah lain pula. Saya berserah sahaja dan berharap peminat-peminat dan orang luar tidak mempercayainya,” jelas Niena kepada mStar Online.
 
Bagaimanapun perkara tersebut tidak menganggu Niena dalam meneruskan kerjayanya sebagai seorang pelakon selain turut berbincang dengan Raja Afiq sendiri perkara tersebut. Mengakui paparan skrin itu palsu, rupanya Raja Afiq turut berhadapan dengan pelbagai akaun palsu yang menggunakan nama mereka.

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close