Ezad Lazim Muntah 20 Kali Sehari, Mungkin Terkena Buatan Orang...

Abang Nara pernah juga dulu-dulu muntah dalam 5,6 kali sehari. Itu pun ketika wife tercinta mengandungkan anak pertama. Memang seksa kalau muntah nie. Perut dah kosong tak ada apa, tapi masih rasa mual. Sampai rasa nak terkeluar usus. Itu baru 5,6 kali sehari. Abang Nara tak boleh bayangkan Ezad Lazim yang muntah sampai 20 kali sehari. Ish, ish, ish. Sengsaranya.
ezad lazim
Kemungkinan besar Ezad Lazim terkena buatan orang. Ezad mula muntah sejak 22 Jun yang lalu. Yang peliknya, doktor yang check pun tak tahu apa penyakit yang dialaminya sampai muntah-muntah 20 kali sehari. Kata isteri Ezad:-
Doktor pun tiada jawapan mengapa Ezad muntah dengan begitu kerap. Sampaikan kami dicadangkan untuk membuat rawatan secara tradisional pula. “Saya sedih melihatnya. Setiap hari, lebih 20 kali dia muntah. Nak makan pun susah, malah walaupun diberi sebiji kurma, dia tetap akan muntah semula. “Sekarang Ezad berada di kampung. Sekurang-kurangnya, dia bersama keluarga untuk mendapatkan semula semangat bagi kembali sihat.
Ustaz itu kata, ia bermula dengan saya. Saya sakit kanser sebelum ini kerana buatan orang. Kemudian orang yang sama pula cuba mengganggu Ezad. “Tetapi kami tidak mahu cepat melatah, dan mungkin ustaz itu silap. Entah, saya pun tak tahu hendak cakap apa, dan tidak pasti sama ada mahu mempercayainya atau tidak. Bagaimanapun saya dan Ezad ambil perkara ini secara positif.
ezad lazim
credit beautifulnara

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close